Kunitsu-Gami: Path of the Goddess یک بازی اکشن سوم شخص است و عناصری از بازی‌های استراتژی و برج دفاعی را در خود دارد. در بازی، بازیکن کنترل Soh را بر عهده می گیرد، که وظیفه دارد از یک حوریه الهی به نام یوشیرو محافظت کند که باید روستاها را از دشمن پاکسازی کند و کوه افسانه ای کافوکو را به صلح بازگرداند.

گیم پلی بازی به دو بخش مختلف تقسیم می شود. Daytime مرحله مقدماتی است که در آن Soh باید روستا را کاوش کند و روستاییان را نجات دهد و همچنین ابزارهای مختلفی را راه اندازی کند. در شب، ارواح شیطانی به نام "Seethe" از دروازه های Torii به دهکده حمله می کنند و بازیکن باید با روستاییان نجات یافته متحد شود تا از Yorshiro در برابر حملات خصمانه تا طلوع خورشید دفاع کند. بازیکنان می توانند روستاییان را به صورت استراتژیک در موقعیت های تاکتیکی قرار دهند و نقش های مختلفی را به آنها اختصاص دهند. به عنوان مثال، یک هیزم شکن یک جنگجوی قدرتمند میشود، در حالی که یک کماندار می تواند پشتیبانی گسترده ای را ارائه دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند Soh و روستاییان را با یکی از دوازده ماسک مجهز کنند که به آنها قدرت الهی می‌دهد.موقعیت و نقش روستاییان نیز در زمان جنگ قابل تغییر است. اگر سو در بازی به شدت آسیب ببیند، وارد "حالت روح" می شود و به او اجازه می دهد تا به صدور دستورات برای روستاییان دیگر ادامه دهد.

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess توسط Capcom Development Division 1 توسعه یافته است، استودیوی سازنده بازی هایی مانند Resident Evil و Devil May Cry. شویچی کاواتا که قبلا در Shinsekai: Into the Depths کار کرده بود، کارگردان اصلی بازی است. توسعه بازی بیش از چهار سال به طول انجامید. مانند Shinsekai: Into the Depths و Okami، این بازی به شدت از فولکلور ژاپنی الهام گرفته شده. نبرد سو از یک شکل تشریفاتی باستانی رقص به نام کاگورا الهام گرفته شده بود، در حالی که طراحی دشمن تحت تأثیر یوکای ژاپنی قرار داشت. این بازی توسط موتور RE داخلی کپکام طراحی شده است.

در مراسم ایکس باکس، شرکت کپکام یک بازی جدید معرفی کرد. این ویدئوگیم با نام Kunitsu-Gami: Path of the Goddess شناخته می‌شود و اثری اکشن با حال‌هوا و ظاهر مبارزات ژاپنی است.

در این تریلر شاهد حضور دشمنان الهام‌گرفته از افسانه‌های کشور آفتاب تابان هستیم و آنها در حال تلاش برای کشتن شخصیت اصلی بازی هستند. همچنین فضای بازی یادآور سری Onimusha است و شمشیرزنی‌های کاراکتر بازی، حس و حال این مجموعه قدیمی را بازآفرینی می‌کند.

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess به طور رسمی توسط Capcom در ژوئن 2023 اعلام شد. این بازی قرار است در تاریخ 19 جولای 2024 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ویندوز، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شود و در زمان راه‌اندازی بدون هزینه اضافی برای مشترکین Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. بازیکنانی که بازی را پیش‌سفارش کرده‌اند آیتم‌های اضافی درون بازی و یک کتاب هنری دریافت خواهند کرد.

این اثر یک آی‌پی کاملا جدید است که به هیچ یک از دیگر بازی‌های کپ‌کام ارتباطی ندارد. تریلر این بازی جدید با یک کشیش شروع می‌شود که قبل از پرواز چند موجود ناشناس در سراسر منطقه به سمت نوعی مکان مقدس تعظیم می‌کند. در ادامه یک مبارز به جلوی کشیش آمده تا با شمشیر از او محافظت کند. به نظر می‌رسد که ضربات شمشیر او در هنگام برخورد با موجودات، با نوعی انرژی صورتی رنگی روشن می‌شود. انرژی صورتی دشمنان را تغییر داده و آن‌ها را به انسان تبدیل می‌کند.

در ژوئیه 2024، ویدیوی پخش زنده Capcom Next Summer در یوتیوب اعلام کرد که نسخه ی نمایشی این بازی با همکاری Okami تا 17 جولای با استفاده از لباس ها، سلاح ها و موسیقی بازی منتشر شد.

این بازی قرار است در تاریخ 19 جولای"29 تیر" 2024 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شود.

سیستم مورد نیازی بازی:

MINIMUM:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit) / Windows 11 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-7500 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 560
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 16 GB available space
Sound Card: TBD
RECOMMENDED:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit) / Windows 11 (64 bit)
Processor: Intel Core i7-7700 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 5700
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 16 GB available space
Sound Card: TBD


گردآوری ترجمه و ارئه مقاله از سایت پی ایکس پرو